2016. május 15., vasárnap

Homokkomárom - Zalakaros

Reggel a kolbászos tojás elfogyasztása után búcsút vettünk szállásadónktól, és elindultunk a reménytelenül szakadó esőben. A ház mellett hatalmas rét ázott az esőben:


Egy jó darabot, gyakorlatilag vagy az első 10 kmt aszfalton meg murvás úton mentünk, s rendben is volt ez így... Az eső eltökélten esett, de különösebben nem zavart minket.

Beértünk a Palin nevű faluba, ahol pecsételni kellett. Jó érzékkel egy presszó-cukrászda kombó teraszán. Ettem Zala kockát, mert zalai származású lévén ezt mintegy erkölcsi kötelességemnek éreztem. Remek volt.

A gond igazából ott kezdődöt, amikor le kellett menni az aszfaltról... Ilyen mértékű sarat ilyen hosszan még egyikünk sem látott. Gyakorlatilag 20 kmn keresztül egy sártenger volt...

Miközben mentünk a bokáig érő sárban, ami néhol, pl. a réten az egész rétet beteritő bokáig érő vizzé változott,azon gondolkodtam, h hogyan is lehetne igazolni kívülállók előtt azt,h az ember a nagy nehezen összespórolt éves szabadsága alatt időt, pénzt s fáradságot nem kímélve 2 hetet kéktúrázik... Miket is szoktunk felhozni?

1. Olyan helyekre jutsz el, ahová különben sohase mennél.
(Na és vajon miért nem? Ki az a kretén, aki elutazik az ország túlsó végébe azért, h aztán a bokáig érő sárban gyalogoljon két szántóföld között egyik ugyanolyan erdő részből a másikba?)

2. Érdekes helyeket láthatsz.
(No, én ma speciel semmit nem láttam, kivéve kb 2 méternyi sarat a lábam előtt,mert ha egy pillanatra is felemeltékem a tekintetem a földről félő volt h orra bukok. Láttam még továbbá a kapucnimat két oldalt. Kb ennyit láthat a ló is szántás közben,már ha van olyan közveszélyes őrült aki ráviszi a lovát a földre ilyen időben.)

3. A sport egészséges!
(Ja. Az egész napos sárban csúszkálás úgy szétrángatta az ízületeimet, h egy hónapos Porcerő kúra kell ahhoz, h egyáltalán fel tudjak menni otthon a galériára.)

4. Kellemesen elbeszélgethetünk túratársainkkal.
(Aha. 3 fős csapatunk a mai nap túlnyomó részében mintegy 150méteren szóródott szét... Ahhoz is adóvevő kellett volna, h megkérdezzem a mögöttem haladót, h életben van-e még.)

5. Aktívan kapcsolódunk ki, pihenünk.
(Persze. Mihelyt hazamegyünk vissza dolgozni, majd kipihenjük magunkat...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése