2014. május 23., péntek

Balatonhenye - Úrkút

Reggel a reggeli kenyérrel is nagyon finom volt. Aztán szaladtunk, h a buszt elérjük. Balatonhenyére átérve bevásárroltunk a boltban, és elindultunk a csicsói erdészház felé. Az út nem volt külösebben eseménydús. Az erdészháznál kicsit leültünk, aztán mentünk tovább Nagyvázsonyba. Már nagyon vártam, h meglássam a várat, nagyon kiváncsi voltam...
Meg kell vallanom, h kicsit csalódás vol. Ez nem egy valamin rajta lévő vár, mint pl. A sümegi, hanem csah úgy ott áll a falu közepén,teljesen egy szintben a faluval. Nem mentünk be, cak ívülről néztük meg. Utána rendkívül unalmas, hosszú szakasz következett, műúton, majd murvás úton, tényleg azt hittük, sosem lesz vége.
Úrkúton a Kéktúra vendéglőben pecsételtünk, ami inkább egy kocsma, meg is állapítottu, h. Itt nem fogunk vacsorázni, no de akkor hol, tipródtunk magunkban.
Hamarosan megérkezett szállásadónk, aki elvitt minket a Tündérvirág vendégházba, és ajánlotta a közelben lévő Zizi vendéglőt. Ami nagyon kellemes meglepetésnek
 Bizonyult, remek tonhalsaláta volt pl.