2014. március 15., szombat

Keveset írtam mostanában…


Pontosabban egyáltalán nem. Ennek számos oka volt, nagy részben a sok munka, és az új munka, amibe bele kellett szoknom. Insallah mostanra megtörtént…
Amúgy ettől függetlenül túráztam ám, szinte minden hétvégén (volt, h. többször is). Sőt, sort került egy egyhetes kéktúra szakaszra is, amelynek során megcsináltuk a Hollóháza – Aggtelek részt, így már elhamdulillah teljes a Hűvösvölgy-Hollóháza szakaszunk, vagyis több mint a fele már megvan.
Nekem is hiányzott amúgy a blog, újra átélni, végiggondolni, később végigolvasni a túráimat, de ami még fontosabb, annyian kérdeztek rá túrákon, h. miért nem írok… Pedig meg voltam győződve, h. rajtam kívül csak 1-2 megszállott ismerős olvassa a bejegyzéseket, de mivel általam soha nem látott, vadidegen emberek is megszólítottak, ez láthatóan nem így van…

Úgyh. igyekszem újra időt szakítani a beszámolókra, mert a túrák csak történnek, történnek, és akkor maradjon már nyomuk valahol, ne csak bennem…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése