2013. június 25., kedd

Samsonhaza - Agasvar

Ez egy rovid nap lett merth elozo nap a tervezettnel tovabb mentunk, egeszen Samsonhazaig. Igy csak kb 16 km maradt. Persze azert Agasvar magasan van szoval kellett felfele menni rendesen. Az ido delelott izzaszto volt bar mar nem e6 fok. Mire felertunk a turistahazhoz elkezdett zuhogni azeso. Beszallasoltak minket a szobainkba, ittunk egyuditot, aztan a fiuk ledoltek aludni. En a Koranommal felkapaszkodtam a csucsra olvasni. Hat ez nagyon nagyszeru volt, olvastam ket hizbet egy sziklaszalon ulve. Kozben kezdett befelhosodni. Egyre sotetebb felhok szalltak be a hegyek kozott. Aztan elkezdett villamlani is... ekkor inkabb lemasztam a sziklarol es amilyen gyorsan mertem a brutal meredeken, leszaladtam a hazba. HamarosN zuhogni kezdett es gyakorlatilag egesz este esett. A haz elotti ut patakka, majd folyova valtozott. A kopogo esocseppek zajara aludtam el es vegre nem volt melegem ejszaka...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése