2013. június 28., péntek

Belapatfalva - Bankut

Ejjel esett az eso a valtozatossag kedveert... reggel osszepakoltunk a hazban, reggeliztunk es indultunk neki a Bukknek.
Nekem eddig ez volt a masodik legnehezebb nap. 30 kmt mentunk 1300 m szinttel de olyan faradt vagyok h alig birok irni...
Ettol fuggetlenul a mai nap gyonyoru volt. Olyan helyeken jartam ahol eddig meg soha, tobbek kozott a Vorosko sziklan es a Peskon:

Az Iido kellmes volt, Cserepeskonel elkezdett esni de nem nagyon. Kicsit vartunk aztan elindultunk. Korulottunk esett de minket csak a szele ert elhamdulillah.
Bankutra eleg faradtan erkeztunk meg, letettuk a csomagokat aztan felmentunk a Balvanyra es le a turistahazhoz pecsetelni. Utana en megettem egy egesz sult pisztrangot ami remek volt. 
Sokkal tobbet nem is irok most mert brutal faradt vagyok. Holnap indulunk tovabb Putnokra insallah. M. Sz.szerint Upponhban valami nagy meglepetessel fogok talalkozni. Fogalmam sincs mi lehet az. Annyit sikerult kideriteni h nem barlnag, nem vizeses es nem lehet megenni... kivancsian varom.
Ha esetleg valakinek van valami otlete es kitalalja es megirja, az insallah ertekes targynyeremenyben reszesul...

1 megjegyzés:

  1. Esetleg az ottani híres szakadék? Az nagyon szép! Egyszer jártam ott!:)

    VálaszTörlés