2011. február 11., péntek

Ma lógtam

Reggel arra ébredtem, h. fuldoklom :)

Tegnap este, mikor hazaértem az előadás után, alig vártam, h. lefekhessem, fájt a torkom, meg mindenem, és (szerintem) lázas is voltam, bár lázmérő nincs nálam. Reggel pedig nagyon durva köhögéssel ébredtem. Kinéztem az ablakon, és láttam, h. esik az eső.
Nem mentem sehova ma. Az ágyból is alig keltem ki. Iszom a mézes teát, és próbálok jól lenni a holnapi 40-es túrára.
Nagyon szeretném ezt a túrát, már régóta nagyon várom. Ez lett volna életem első 40-es túrája. Amikor Megbízott Szakértőnknek arról nyíttam, h. de én 40-esre akarok menniiiiii, ő mindig azt mondta: várd meg a Téli Margitát, az egy kellemes, nem nehéz negyvenes, elsőnek pont jó lesz, és majd megyek veled végig. Aztán, mint tudjátok, elmentem egy szintén kellemes, ám nem oly könnyű 44-esre, szóval a Margita, mint első negyvenes, kiüttetett a nyeregből. Ennek dacára nagyon szeretnék menni, bár senki nem fog most jönni velem végig, de insallah szeretném megcsinálni.
Még van az az apró logisztikai probléma, h. hogyan jussak reggel 7-re Budaörsről Gödöllőre, de megoldom insallah :) Hazafelé biztos rosszabb lesz. Majd beszámolok a túra után insallah, h. milyen volt.
Addig is szép hétvégét mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése