2010. október 25., hétfő

2010. október 23 - Aba Sámuel emléktúra

Táv: 33,91 km
Szint: 1045 m

Nagy izgalommal vágtam neki ennek a túrának, mert ez volt az első olyan túrám, ami felment a Kékesre. Mint kiderült, alábecsültem ezt a hegyet, mert igencsak megviselt a feljutás :). A túra felfelé menő részének túlnyomó többsége arra a kb. 5-6 km-re koncentrálódott, aminek során fel kellett mászni a Kékesre. Mindazok, akiket az addigi többé-kevésbé sík terepen beelőzgettem, itt szépen visszaelőzgettek, begörcsölt a lábam, le kellett állnom vagy 10 percre, és mire felértem a hegyre, szépen megfogalmazódott bennem a gondoltak, h. én bizony feladom a túrát, és lemegyek busszal. De aztán a pecsételés (és a ponton kapott csoki) után egész jól éreztem magam, gondoltam, már csak 20 km van hátra, az is nagyrészt lefelé, csak nem adom már fel... És jó is, hogy nem adtam fel, mert végül is gond nélkül leértem, elhamdulillah, és a túra valóban nagyon szép volt. Néhány kép:

A Kékes, messziről. Itt még olyan kis ártatlannak látszik:


Felfelé a Kékesre:


Lefelé, színes erdőn át:


A Szent-Anna tó:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése