2010. április 20., kedd

április 18. Kilátó-túra 2.

Mivel más társaság jött össze, mint múlt héten, ismét a múlt heti útvonalat jártuk végig (az egyetlen átfedés én voltam, engem meg nem zavart).
Az idő elhamdulillah csodálatos volt, sütött a nap, meleg volt, és a múlt hét óta számtalan új virág nyílt ki.
A meleg másokat is előcsalogatott rajtunk kívül, például ezt az útibogarat:


A csigák is konferenciát tartottak. Amúgy fogtam egy jó nagy PÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓKot is, de a többiek javasolták, h. azt tegyem le inkább viszonylag gyorsan...


Kinyílt a tulipánfa is:


És a többi fa is virágzik:


Ők nem jöttek fel a kilátóba - a tetején tapasztalható mintegy 40 centis kilengést érzékelve meg tudtam érteni őket...


Itt ereszkedtünk le a Nagy-Hárshegyről, aminek nem mindenki örült egyértelműen...


Egyszóval, a kirándulás remekül sikerült elhamdulillah. Április 25-én, vasárnap is sok szeretettel várunk mindenkit!

1 megjegyzés:

  1. MashaAllah! Nagyon szép lehetett! A fák (különösen a tulipánfa) gyönyörűek!

    Afraa

    VálaszTörlés